
Het begrip accountable marketing komt uit het 5 niveaus van klantgerichtheid model. Het is volgens Philip Kotler het is het derde niveau van klantgerichtheid dat een bedrijf kan hebben. Bij accountable marketing neemt de verkoper vlak na de verkoop contact op met de klant om navraag te doen of het product aan de verwachtingen voldoet. De verkoper v...
Gevonden op
http://www.managementgoeroes.nl/management-begrippen/accountable-marketing/

Het begrip accountable marketing komt uit het 5 niveaus van klantgerichtheid model. Het is volgens Philip Kotler het is het derde niveau van klantgerichtheid dat een bedrijf kan hebben. Bij accountable marketing neemt de verkoper vlak na de verkoop contact op met de klant om navraag te doen of het product aan de verwachtingen voldoet. De verkoper v...
Gevonden op
http://www.managementgoeroes.nl/management-begrippen/accountable-marketing/

Het begrip accountable marketing komt uit het 5 niveaus van klantgerichtheid model. Het is volgens Philip Kotler het derde niveau van klantgerichtheid dat een bedrijf kan hebben. Bij accountable marketing neemt de verkoper vlak na de verkoop contact op met de klant om navraag te doen of het product aan de verwachtingen voldoet. De verkoper vraag oo...
Gevonden op
https://www.sociomerce.com/managementbegrippen/accountable-marketing/

Het begrip accountable marketing komt uit het 5 niveaus van klantgerichtheid model. Het is volgens Philip Kotler het derde niveau van klantgerichtheid dat een bedrijf kan hebben. Bij accountable marketing neemt de verkoper vlak na de verkoop contact op met de klant om navraag te doen of het product aan de verwachtingen voldoet. De verkoper vraag oo...
Gevonden op
https://www.sociomerce.com/managementbegrippen/accountable-marketing/
Geen exacte overeenkomst gevonden.